söndag 1 maj 2016

Valborgsmässoafton och 1:a maj

Vilket härligt väder vi har haft i helgen. Maken har jobbat kvällsskifte både lördag och söndag så jag har fått njuta av solen och ta det lugnt hemma. På lördag blev jag och Lady bjudna på middag hem till ett av barnen där jag fick äta gott grillat . Cyklade sen hem och väntade på att maken slutade jobbet och då han kom så for vi till Bocks och lyssnade på ett band som dom hade där och pratade med folk.
 Före Umeåresan var jag till frissan och fick ljusa slingor i håret igen. Jag vet inte om det syns på bilden men lite ljusare blev det nog :-)
Idag var vi ut till skären med sakerna som jag shoppat i Umeå före maken for iväg på jobb. Lika underbart väder idag.Jag har fördrivit tiden i trädgården där det blommar så här fint. Jag ändrade om lite i rabatterna ifjol så det är intressant att se vad som överlevt vintern och vad som behöver förnyas .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar