söndag 30 oktober 2016

Sköna söndag !

Jobbhelg för min del men maken är ledig. Nästa vecka har jag 5 lediga dagar och han en...och den lediga dagen är på en av mina jobbdagar men så är det ofta hos oss. Oftast lider jag inte så mycket av det...jag har blivit van vid att det är så . Trivs bra med att gå runt ensam med Lady och ta dagen som den kommer men visst finns det stunder när jag önskar att vi hade mer gemensam tid också. Hockeymatcherna som vi far på är gemensam tid då vi försöker se till  att båda ska vara lediga och de är jätteviktiga för mej. 
Idag for vi ut till skären efter att jag sovit några timmar för att byta däck på bilen. Tommy var där när vi kom och Ela, Alex och Alicia kom straxt efter oss. Alla skulle ha däcken bytta. 
Vi hann njuta av liiite sol som kom fram mellan molnen och alla fina höstlöv i olika färger, som vissa av oss njöt av på avstånd och andra på närmare håll ;-)
Nu borde jag lägga mej och sova en stund för att orka med min fjärde och sista jobbnatt.

Moffa och Alicia .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar