fredag 27 november 2009

Lillajul och fest !


Äntligen ledig helg och lillajul är det också . Jag njuter enormt av tillvaron just nu. Barnsligt glad över julen som kommer emot. Nåt positivt finns det ändå med denna mörka tråkiga vintertid. Kan man njuta av att hänga upp gardiner och pynta? Jo jag gör det :-) Älskar detta julstök med allt som det innebär. Har blivit ännu mera medveten om vad som är viktigt i mitt liv och försöker ta vara på det . Blivit ännu mera "hemmakär" och uppskattar mina nära och kära och samvaron med dem ännu mer än förut. Utespring och krogrundor som ju också hör julen till är nåt jag inte alls har behov av. En liten partyprinsessa bor nog i mej också men gärna hemmaparty med god mat tillsammans med goda vänner....det tilltalar mej mest :-) Ser fram emot många såna fina kvällar framöver :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Sus!
    Jag har nog samma känsla av att pynta mitt hem, härligt med julen. Jag har inga behov av att springa på krogen. Mitt hem är min borg.
    Glad Lillajul!!!

    SvaraRadera
  2. Mitt hem är min borg ...bra sagt! Håller med :-) Glad lilla jul till dej med syssling :-)

    SvaraRadera