torsdag 26 maj 2011

Mera shopping :-)

Har två dagar med skolning bakom mej .Trött i huvudet och ont i nacken av spänningarna som jag fick av att sitta stilla och koncentrera mej. Skolningen var på finska och det är inte det lättaste att förstå alla svåra facktermer på finska, som man inte ens kan på svenska.Lite klokare blev jag iallafall....kanske ;-)  
Efter skolningen idag åt jag lunch med maken och dottern.Sen blev det shopping ...igen :-)  Hittade inga kläder denna gång men en del småprylar fyndade jag iallafall.En gelsadel från Clas Olsson till cykeln.Efter en tids cyklande så har jag märkt att en sån behövs ;-) Fotoramar , skrubbhandskar och detoxte  hamnade också i min inköpspåse. Clippers detox te är en favorit .Så otroligt gott ! Nässelte med citron är inte heller så dumt.Finns att köpas i Life butikerna och i ekoshoppen.




Ekologiskt Detox te

Ingredienser: * Hibiscus, * nässlor (23,5%), * lakritsrot (20%), naturliga aromer, * Aloe Vera extrakt (0,5%). * Ekologiskt odlad ingrediens.


Nässla och citron te

Ingredienser: * Nässla, Natural citronsmak, * citronskal (1%). * Ekologiskt odlad ingrediens


1 kommentar: