söndag 29 maj 2011

Regnet det bara öser ner.....

Några dagar kvar tills jag blir ledig och semestern börjar.Jag är så trött efter att hjärnan fått arbeta på högtryck för att få sommarens arbetslistor färdiglagade innan jag går på ledigt.Nu ska jag orka mej igenom några nattskiften och sen får jag göra vad jag vill i en månads tid :-) Semesterplaner? Nej...inte en enda inplanerad sak.Ska ta dagen som den kommer och göra vad som känns bra för stunden :-)
Just nu öser regnet ner här. Härligt friskt i luften.Nu gror säkert fröna som jag har sått i rabatten.Trädena är så gröna och fina.Naturen exploderar i färg och form just nu.Regnet gör gott men det behöver ju förståss inte regna hela semestern ...lite soliga dagar behövs ju också :-)

2 kommentarer:

  1. Klart du ska ha en solig och varm semester! Nåt annat kan vi inte hoppas på.

    I år har jag inte heller några semesterplaner öht - riktigt skönt!
    Gissar att det blir rätt mycket byggande för vår del om vädret tillåter och om vi bara orkar :-)
    Och ni får så gärna komma ut nåt om ni vill eller så en pizza någonkväll?

    Snart vännen får du din välförtjänta vila!
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Tack för det :-)
    Dasset ska väl byggas färdigt på villan men jag är inte till så stor hjälp med den saken....får se på och vara arbetsledare ;-)
    Jag har en hel hög med böcker som jag har beställt som skulle behöva läsas.....det ska jag försöka hinna med .
    Solen ska väl nog räcka till för oss alla i sommar får vi hoppas :-)
    *Kram*

    SvaraRadera