onsdag 18 maj 2011

Shopping !!!

Cyklade igår till Stenhaga med dottern för att se om vi skulle hitta nya sommarkläder av nåt slag. 3 stycken toppar blev mitt första fynd.I nästa affär blev jag så förtjust i klänningen som är på bilden.Den påminner om en klänning som jag hade för ca tio år sen och som var en av mina favoriter.Klänningen satt perfekt på mej så jag kunde ju inte lämna den i affären utan den fick följa med mej hem :-) Den är söt och romantisk och perfekt att ha på sig en varm sommardag . I sportaffären bredvid hittade jag ett par svarta jogging byxor som jag letat länge efter. De var dessutom ganska ordentligt nedsatta i pris , liksom klänningen och topparna också var...så jag är så nöjd över mina fynd !!!

4 kommentarer:

  1. du sku måsta ha en bild där du har klänningen på också, så de syns hur vacker du är :)

    SvaraRadera
  2. Vet du jag var och provade den klänningen - du skulle sett min sons min ;-)
    Sonen: "mamma,ska du ha den där"?
    Jag: hurså?
    sonen: "det där är verkligen INTE du mamma"!

    Och han hade så rätt,det var inte jag,men klä'nningen var jättevacker och i ett skönt material! Ska bli skoj att se dig i den!

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mej att den inte var riktigt du....den svarta varianten hade kanske passat dej bättre? Den var oxå snygg liksom den vita som Ela köpte. Den är jätteskön. Använt den många gånger redan :-)

    SvaraRadera