fredag 6 maj 2011

Äntligen lugna nätter igen :-)

Jag har ett stort behov av ostörd och lång nattsömn för att kunna fungera till 100 % om dagarna. De senaste veckorna har min skönhetssömn varit allt annat än ostörd. Lady som haft en släng av skengraviditet har tassat runt om nätterna och "bäddat" åt sig på olika ställen i huset.Jag hör när hon tassar runt och ljudet av när hon "bäddar" är allt annat än sov vänligt.När Lady äntligen somnat vid 2 tiden då har maken börjat springa av och an .Han har haft  besvär med sin höft en längre tid och nu har den värkt så mycket att det stört hans nattsömn....och min . Nu har Lady lugnat ner sig nattetid och maken fick en kortisonspruta i höften för ca 1 vecka sen....så nu sover också han lugnt om nätterna igen :-) Friden är återställd och min skönhetssömn nattetid kan fortsätta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar