söndag 5 juni 2011

Pepsodent anti-age

Jag är just nu med i en Buzzador kampanj med Pepsodent anti-age tandkräm.Tandkrämen lovar hjälpa mot 5 olika ålderstecken och ska bevara tänderna starka och vackra.Jag som aldrig har klarat av att borsta mina tänder med Pepsodent tandkrämer utan att få  irriterat tandkött  har nu provat denna tandkräm i över en veckas tid.Jag har annars också ofta besvär med blödande tandkött och ilningar.Använder normalt Sensodyne tandkrämer som fungerat bra. Hittills har jag ingenting att klaga över med denna anti-age tandkräm. Tvärtom så upplever jag att tandköttet är friskare och blöder inte alls. Är positivt överraskad och ska fortsätta  använda denna tandkräm ännu några veckor för att se om resultatet håller i sig eller om ilningarna kommer tillbaka.

http://www.pepsodent.se/tandkram/pepsodent_anti-age

1 kommentar: