måndag 6 juni 2011

Shopping till Tuuri

Idag har slösan i mej fått härja fritt igen. Jag , dottern och svägerskan åkte iväg  till Tuuri  imorse för att se om vi skulle fynda något. Första halvtimmen gick trögt men sen började fyndena kasta sig över oss och ville med oss hem ;-) Det har handlats allt från väskor,skor,plånböcker till trädgårdssaker och småplock av olika slag.Vi  lunchade mellan våra inköp.Liiite fusk blev det för min del med tanke på Dukan dieten...men inte mycket :-) Åt massor av köttgryta och tog lite sallad till ,vilket man inte får göra.Imorgon tar jag nya tag med dieten. Det har varit en riktigt bra dag :-) Ett stort tack till mitt sällskap !


Nu ska det shoppas !!! !!!
Här har  jag och Catha våra första fynd i påsarna  :-)


2 kommentarer:

  1. Vad skoj med en shoppingdag!
    Ska bli intressant sen att se dina fynd :-)

    SvaraRadera
  2. Gården är full av sköldpaddor och fåglar ;-)Köpte en häftig spargris också som dottern sucka åt ;-) Ska fota inköpena och lägga upp bara jag hinner...om du inte hinner komma hit och se själv före det :-)

    SvaraRadera