lördag 3 september 2011

Besatt av de desperata ......

Har jobbat nattskifte de 3 senaste nätterna.Min underhållning har varit mina dvd:n  med de desperata husfruarna.Tiden går fort då man ser avsnitt efter avsnitt.Varje avsnitt slutar ju oftast på ett sådant sätt att man är tvungen att se nästa också....och så nästa efter det.Nu har jag ledig helg men maken började jobba nattskifte i sin tur, så jag fortsätter se på de desperata......eftersom tv:n bara är min denna helg ;-)
Säsong 4 har jag börjat med nu......men det finns flera säsonger kvar som jag inte har sett  .Hösten är räddad ;-)






Tycker det är intressant att få veta vems rollfigur olika människor mest identifierar sig med i olika serier. Jag är en blandning mellan två av dessa rollfigurer.Undrar om nån kan gissa vilka ;-)



4 kommentarer: