måndag 19 september 2011

Borde sova mera....

Jag är lite trött och hängig efter tre nätters vakande.Har så mycket som jag vill få gjort så jag hinner inte sova så mycket som jag borde.Idag har vi satt upp nya badrumsskåpet som vi köpte  förra veckan. Det gamla skåpet var så fult då  båda spegeldörrarna hade lossnat. Det har inte heller varit så lätt att föna håret utan spegel.En fördel med att vara utan spegel är ju att man sluppit se sina överloppskilon då man kommit från duschen ;-) Efter mycket om och men är  nya skåpet på plats och jag är så nöjd :-)
Storhandlat har vi gjort idag också.Förutom mat så hittade jag två nya te sorter som båda dofta så gott. Lite underkläder åkte också ner i shoppingvagnen :-)
 Nu ska jag orka mej igenom ett nattskifte till.Dvd boxen med Desperate housewives har jag sett slut på så inatt får det bli tidningar , tv och te .


Nya badrumsskåpet på plats :-)

Te sorten till höger doftar så gott :-)

4 kommentarer:

  1. oj va fint de blev! Super :) O teet ser också gott ut :)

    SvaraRadera
  2. Det blev jättesnyggt! Ett sånt skulle jag oxå kunna tänka mig.
    Teet doftade verkligen gott,det var en intressant doft på det tyckte jag.

    SvaraRadera