lördag 24 september 2011

Yantra tofflor

Denna vecka har jag haft så ont i axeln och skulderbladet på höger sida.Ibland har det känts som om en kniv varit  instucken mellan skulderbladen.Stel och öm och halvt bortdomnad i bakhuvudet har jag varit. Spänningar sätter sig i axlar och rygg för mej så jag vet ju varför jag fick dom...   Nu ser det ut att lösa sig på ett bra sätt det som jag grubblat över och som hade påverkat så många människor ..... men det  hjälper inte att för att bota axlar och rygg som  "låst" sig i "ontläget" :-(    Jag har testat tänjningar, massage ,värktabletter och spikmattan.För stunden har detta hjälpt en aning men efter en stund har smärtan varit där igen. Imorse tog jag fram mina Yantra tofflor och gick runt med dem i en timmes tid .Nu är det kväll och jag har fortfarande ingen smärta axlar och rygg. Blockeringarna löstes upp pga tryckpunkterna i tofflorna och cirkulationen i kroppen ökade.Tofflorna är verkligen effektiva. De är guld värda :-)


Yantra tofflor i olika färger. Jag har blåa :-)

1 kommentar: