onsdag 25 januari 2012

Ännu en fin men kall dag

Så härligt då solen skiner men måste det vara så kallt? 
Idag var jag och hämtade ut teaterbiljetterna till fredagens föreställning av Rampfeber .Efteråt for vi  och tog lite mera vinterfoton till Vasklot. När det är sånt här väder borde man va ute och ta vara på ljuset men hur många minuter står man ut i kölden ? Nästa vecka har de lovat -30. Hur ska man stå ut ? Brrrrr  !!!!
Idag ska jag fortsätta med mitt "sätta foton i albumet" projekt. Igår fick jag äntligen text skrivet till fotona i Kreta albumet.Då jag nästan var klar så upptäckte jag att det fattas foton till en dag ! Jag beställde nästan 400 bilder som är tagna under en vecka tid ...och ändå missa jag en dag !!! Hur råddig får man bli?  Nå nu har jag ju börjat projekt skärpning , ordning och reda ...så nu blir det kanske lite mer ordning på mina vanor. Hoppas kan man ju iallafall  :-)


Dagens bilder från Vasklot.





När jag går i snön faller jag ofta ner i nåt hål och fastnar...så oxå idag  :-)

Lady är snabbt och kollar om allt är ok  <3
Sötisen vår <3

Sen hjälper hon till att dra upp mej igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar