torsdag 31 maj 2012

Shopping igen...

Jag köpte ju inget annat än rosorna sist jag var till stan så idag blev det shopping igen.
 Jag och Daniela cyklade in till stan  (= dagens  motionspass avklarat .) 
Jag hittade ett par jättesköna sandaler från Koo kenkä som jag köpte.De är så mjuka och behagliga att gå med . Rieker-antistress skor , perfekt för mina ömtåliga fötter :-) 
Köpte oxå ett par jeans från Kappahl , likadana som jag har från förut för de har sån bra passform.
 Jättenöjd men hungrig cyklade jag sen hem. 
Jag är så stolt över mej själv då jag orkade fixa till en god och nyttig middag till mej själv istället för att lockas av snabbmaten som fanns överallt runt i stan.Jag gillar inte att laga mat....allra minst åt bara mej själv. 
Nu borde jag vara duktig och städa lite innan jag slår mej ner i soffan och ser på dagens avsnitt av Revenge. Lady sover så sött bredvid mej .Hon förstår inte varför Anders är borta så länge då han är på sjön. Stackarn! Snart är han hemma igen och ordningen är återställd ;-)


Rieker sandalerna

Sallad,tzaziki,getost och stekta kalkonstrimlor till middag. Mums !

Sötnosen min <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar