söndag 27 maj 2012

Sköna söndag

Hela helgen har jag och Daniela varit så duktiga på att motionera , så också idag :-) Efter morgonpromenaden med Lady så gick vi på en 1timme och 15 minuter lång promenadlänk.En vecka har jag nu hållit på med I forms bikiniprogram.Jag har haft mer eller mindre träningsvärk efter varje övning men det känns så bra. 5 veckors träning kvar nu :-)
 Efter maten grävde jag gropar i rabatterna och planterade rosorna som jag köpte igår...det är också träning som tar på krafterna :-) 
Vi fick hem våra män tidigare än väntat idag. Lady har väntat hela dagen på att Anders ska komma hem. Nu ligger de båda utmattade och sover i vår säng ;-)


Idag gick vi runt motionsspåret i gerby

Daniela pustar ut mellan springandet

Rosorna som jag planterat.De rosa heter "Lady like"  :-)

Dagens mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar