tisdag 30 april 2013

6 veckor med Dukan dieten

De två sista veckorna har viktentt långsamt ner. Ibland vet jag inte om jag ätit för lite eller för mycket.Det har varit svårare att vara riktigt strikt med kosten då vi haft semester.Inte har det blivit mycket fuskande men en pizza och en glass i Åbo finns iallafall med på "fusklistan".

Resultat efter 6 veckor med Dukan är nu för min del -5,4 kg  och för maken -12,3 kg.

Enligt tabellen så ska jag vara nere i min målvikt den 13 maj.Krävs att jag går ner 1,7 kg till före det men jag har ju 2 hela veckor på mej...så få se då :-) 

2 kommentarer:

  1. Nå det målet kommer du nog att nå.
    Trevlig valborg och första maj!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Monica och glad valborg och första maj till dej med :-)

      Radera