onsdag 14 oktober 2015

GRATTIS MIN KÄRA PAPPA PÅ 75 - ÅRS DAGEN !

Idag har vi firat pappas 75-års dag i Brändö. Så roligt då krafterna börjar återvända för mamma efter alla behandlingar hon gått igenom så att hon orkade med att ställa till med släktkalas nu då pappa fyllde år idag.  Underbart att se både mamma och pappa pigga och glada :-) Trevligt att träffa släkten också. Det blir inte så ofta att man ses nuförtiden tyvärr. Våra skiftesjobb sätter stopp för många  evenemang men det är roligt alltid då när det passar.

Pappa med familjens charmtroll i famnen.
 Några av blommorna som jag hann fotografera innan jag for hem .
Tårtan och smörgåstårtan från Knips bageri var otroligt goda.
Det har varit en fin dag :-)

3 kommentarer:

  1. Låter trevligt med släktkalas och kakorna ser goda ut.
    Din pappa ser jätte hurtig ut till sina 75 år.
    Har du fått dina tunikor?
    Mina kom början på veckan och dom passade perfekt så tack för tipset!
    Ha en bra dag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mina tunikor kom i fredags och passade perfekt , så jag har redan hunnit använda dom båda två. Vad roligt om dina passade och du gillade dom.
      Kram, Susanne

      Radera
  2. grattis till din pappa!Fina blommor. Min gubbe är släkt med Andreas..så tårtorna brukar vi äta därifrån(farmor har dem),Jag bakar nog själv.Fina tunikor du köpte, har kolalt i nån katalog, men inte sett dessa, varifrån va de?; de va så fina..jag skulle inte heller ha kunnat välja.Ha en bra dag!

    SvaraRadera