onsdag 14 september 2016

Härligt väder !

Jobbat nattskiften över helgen och blev vakledig igår morse. Vädret är så soligt och fint nu så jag har njutit av att vara ute så mycket jag bara har hunnit alla lediga stunder. Augustivädret var verkligen under all kritik i år men hur skönt är det inte med en så här fin höst . Jag har rosor i rabatten som jag planterade i våras och som nu har knoppar. Jag hoppas de hinner slå ut innan frosten tar dom. Hela gården doftar gott av Clematisen som blommar och gräsmattan har aldrig varit så fin som den är nu. Karpaterklockorna blommar för andra gången i rabatten. Thujan som jag planterade ifjol i krukan på balkongen så växer och frodas. Citronträdet får bara mera mera citroner och paprikorna håller på att mogna. Köpte en Krysantem till köksbordet idag också så att det ska blomma nåt här inne också.
Imorgon ska jag till Ikea och Avion shoppingcenter i Umeå . Äta skärgårdsbord på båten och umgås med nära och kära.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar