lördag 18 februari 2017

Garmin -activity tracker


Det har inte blivit några uppdateringar på en senaste tid då jag har jobbat sju dagar i sträck men nu är jag ledig och har mera tid att skriva igen. För nåt inlägg sedan skrev jag om mitt aktivitetsarmband som jag ville ha till jul och som fungerat jättebra fast det var en billig variant från Motonet.....en vecka senare började det att krångla.Det startade om sig själv så alla steg försvann och det hände mer än en gång....
 Min snälla man köpte ett nytt aktivitetsarmband åt mej som vändagsgåva, så nu hoppas jag att det här nya skall fungera bättre än det gamla.Det är intressant att följa med hur mycket man egentligen rör på sig och hur man sover. Eftersom jag är medicinallergiker och inte tål en hel del mediciner så blir man tvungen att tänka hur man skall kunna undvika vissa sjukdomar som till en viss del går att förebygga genom bra mat och motion. Inte är det lätt alla gånger då olika forskare säger olika saker men man måste försöka se till vad man själv mår bra av. Jag fortsätter kämpa med min träning och hoppas den ger resultat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar