lördag 30 december 2017

Julen är över för denna gång.

Julen kom och allt gick bra trots att jag inte har kunnat förbereda den som jag brukar. Det går bra när man har familj och vänner som kan hjälpa till när det behövs . Så tacksam över dem.
 Här kikar min stora vita tomte fram bakom Snöspiran och ljusbollarna som jag fått av en kollega lyser upp så fint.

Köpte 3 vita hyacinter i en kruka som nu blommar med två blommor från varje lök. Så maffig och doftar underbart.

Granen i ljus.
Granen i mörker.


Lady har blivit bortskämd med att ha mej hemma nu varje dag så hon protesterar direkt om jag tänker gå ut ur huset utan henne..

Julbyn som fått en ny medlem i år - hunden i tomtekläder som barnbarnet köpte åt oss i julklapp.

En vit julstjärna blev det i år.

2 kommentarer:

  1. Vad söt Lady är , hundar är så roliga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är dom :-) Jag visste inte att jag är en hundmänniska före vi skaffade henne.

      Radera