tisdag 1 november 2011

Lady 2 år idag

Vår underbara lilla vovve blir 2 år idag.Hon är hela familjens "kelgris". Jag trodde inte att det var möjligt att lära sig så mycket av en hund som jag har lärt mej av Lady.Det kanske låter konstigt....men jag har blivit  öppnare ,gladare och en mer harmonisk människa sen Lady flyttade in till oss.Varför? Jo en hund känner direkt av hur du mår och vilken sinnesstämning du befinner dej i.Hon mår bra om jag mår bra och kan vara en lugn,säker och trygg flockledare för henne. En  sak jag fått  lära mej är att vara här och nu ,både i tanke och handling.En bättre vän kan man inte få <3

GRATTIS PÅ 2 ÅRS DAGEN  MIN LILLA SÖTNOS  <3

2 kommentarer:

  1. Du har såå rätt :) och nån finare o härligare hund finns inte ,jag som hundallergiker tål henne hur bra som helst <3

    SvaraRadera