torsdag 15 december 2011

En fin ask....

Tänkte visa vilken otroligt fin ask som maken fick av sina jobbkompisar när de firade hans födelsedag samtidigt som de hade julfest förra fredagen. Jag blev så imponerad av arbetet som lagts ner på den och hur fint resultatet blev. Jag skulle så gärna vilja lära mej hur man lagar såna saker.Tänk vilka fina personliga presenter som man kunde skapa då . Min svägerska lagar jättefina kort när nån fyller eller firar något. Det skulle jag också vilja göra.....men sen så blir det färdigköpta kort från nån affär istället. Nån dag kanske jag tar mej tid och försöker lära mej :-)


En fisk-ask till en fiskare . Visst är den fin ?

Jag skulle också gärna vilja ha en personlig ask...undrar just vad motivet skulle vara på en ask gjord till mej ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar