tisdag 27 december 2011

Så var julen över för denna gång

Känner mej  som en stor boll efter all god julmat.Nu blir det att ta itu med motionen igen för att inte kilona skall smyga sig på .Julen har varit lugn och skön precis som den skall vara.Jultomten var snäll med oss alla också i år :-) Jag fick allt jag hade på min önskelista + lite till.Mest imponerad är jag nog över min mamma som hade hjälpt tomten med att sticka tubhalsdukar till alla i hela familjen.Otroligt duktigt gjort ! Sköna och varma är de också.Tack mamma för det <3 
En printer/scanner/kopieringsmaskin ,en vågtång, en ny digibox och Kalevalas snöflingehalsband är några andra julklappar som tomten hämtade :-) Godsaker både ät- och drickbara fanns i tomtens säck + de obligatoriska varma myssockarna som ju alltid hör till att få på julaftonen .
Lady var som ett barn på julaftonen.Hon höll koll på alla paket och vad som fanns i dem.Naturligtvis fick hon egna paket också :-) 
Idag blir det att städa undan lite här hemma och imorgon väntar jobbet igen. Nu blir det att vänta på nyårshelgen som nästa :-)


Snöflingesmycket <3

En glad Lady <3

Hihihi !!!!

2 kommentarer: