fredag 30 december 2011

Jag kunde inte låta bli längre..........

..........så nu är den beställd.En extra julklapp till mej själv (och maken om han bara vill använda den )
Har länge funderat på denna grej och tänkt att den är onyttig eftersom man kan springa utomhus. Motioncykel har vi redan men jag tycker inte alls att den ger samma känsla som då man springer , plus att efter regelbundet cyklande så får man ont i baken ;-) Vintern är lång och det är mörkt , ofta klottigt eller halt ute, så man får trippa försiktigt för att inte halka (som jag redan lyckats med iår). Så med de argumentena bestämde jag mej för att satsa .Jag har inte lust att springa på gym för att träna. Gillar inte heller hårda , tunga , drivande träningspass utan vill ta det i egen takt. Den tar utrymme ...men den kan vikas ihop och ställas mot en vägg .Så jag behöver inga motargument  av någon (läs min son)som tycker annorlunda tack ;-)


Länkkiskorna är tvättade och jag är redo att börja springa  :-)



2 kommentarer:

  1. Vad kul . En sån har jag också önskat mej . Berätta sen om den fungerar bra :-)

    SvaraRadera
  2. Måst kom å prova den sen nån gång :))

    mor

    SvaraRadera