söndag 12 februari 2012

Hälso-och friskvårdsmässa !

Idag har jag varit på hälso och friskvårdsmässa. Fick en massa intressant information om olika hälsoprodukter . Produktprover och broschyrer delades ut till mäss besökarna. Om man ville kunde man också gå och lyssna på 4 olika föreläsningar. Jag var och lyssnade på " “Vikt och hälsa på lång sikt – vad passar mig?". 
 Susanna Strandback från Folkhälsan föreläste och det handlade mycket om myter runt kosten och olika dieter som är populära just nu. Enligt henne ska man se till att njuta och må bra genom en sund livsstil och bra kost. Mycket fullkornsprodukter, frukt, grönsaker,oliv-rapsolja och fisk . Ett balanserat intag av protein, fett och kolhydrater mår man bäst av....inga dieter ....
Intressant var det !
En burk snigelkräm fick komma hem med mej igen :-)  På köpet fick jag en annan fuktkräm med nyponolja i och en Triomega. Köpte också Carmolis droppar och halstabletter.
Nöjd med mitt mässbesök :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar