onsdag 29 februari 2012

Buzzador - Dove Nourishing Oil Care

Som Buzzador har jag fått prova på Doves nya intensivbalsam "Dove Nourishing Oil Care". 
Jag tycker att balsamet doftar gott. Håret blir jättemjukt och glänsande av det och det märks att håret mår bra av balsamet för det känns mer "livfullt". Det enda negativa för mej är att håret blir svårare att forma och jag behöver mera stylingprodukter i för att få volym i håret.Rekommenderar Doves balsam för er som inte testat det.Jag kommer att köpa mer av det iallafall :-)

Dove Nourishing Oil Care

Vill du bli en Buzzador och få prova olika produkter som intresserar just dej gratis? Meddela mej isåfall så skickar jag en inbjudan till dej . En Buzzador får med jämna mellanrum erbjudanden om att prova en viss produkt gratis + produkter att dela ut åt vänner och bekanta så de också får prova på produkten. Vissa erbjudanden kan gälla att man får köpa en produkt till ett billigare pris , och sen utvärderar man produkten.Man buzzar =berättar om produkten till sina vänner och bekanta,bloggar om den eller twittrar . Vill man inte vara med i en kampanj så tackar man bara nej. 

2 kommentarer:

  1. Fick prov på produkten också,men efter några gångers användning märkte jag att håret blev svårare att vara som jag ville,det blev flygit...men intressant att pröva.:)
    m

    SvaraRadera
    Svar
    1. Intressant att veta hur det påverkar olika personers hår :-)

      Radera