torsdag 23 februari 2012

Nya Lidl , frissan och Life

Idag har jag ledig dag och sen väntar vakturer över helgen på jobbet. Jag hade tid till klippning hos frissan kl.14.00 och före det tänkte vi kolla utbudet i nya Lidl butiken som öppnade idag.Det var en helt idiotisk ide´ naturligtvis ! Kundvagnen full med varor och kassakön var hur lång som helst  :-(   Efter 45 minuters köande fick vi betala och gå ut. Jag hann precis i tid till frissan :-) Efter en trevlig stund där och med håret lite kortare, gick jag en sväng på stan och köpte mera Yogi te från Life butiken.Jag är besatt av dessa teér. De är så goda och smakar verkligen äkta. Vanliga te sorter från butiken smakar ingenting jämfört med dessa. Lite hundgodis till Lady och sen hem och förbereda tjej-bastuskönhetskväll :-)


Ett av mina Lidl inköp-en Inkakrona

Yogi Tea * 4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar