torsdag 13 juni 2013

Strampenkväll igen..

Blev en cykeltur till Strampen igår kväll. Hade några trevliga timmar där tillsammans med Daniela och Linda :-) Kallt blev det fast jag hade långärmad tröja och jacka på mej. Sommarvärmen vart tog den vägen?
Jag behövde ha nåt varmt att dricka så bartendern blandade ihop  Cointreau + Kahlua och varm minttukakao (tror jag det var) + grädde  åt mej. Det var nog det godaste jag har druckit på länge :-) Blev två såna innan jag sen cyklade hem igen.


Fin men kall sommarkväll på Strampen terassen :-)

2 kommentarer:

  1. Ja man längtar efter värmen igen, man blev lite bortskämd när det var så varmt förra veckan.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Jaa oj va god drinken va! Mums! Å kul hadde vi...men - att du frös då... :/

    SvaraRadera