söndag 6 april 2014

Nya tunna sommarblusar

Idag direkt när jag kom hem från Korsnäs hämtade jag ut mitt Ellos paket från Siwa med tunna , lätta sommarblusar som jag har beställt. 
2 likadana bas blusar (en i vitt och en i svart) som skyddar mot solen varma sommardagar och sen 2 likadana andra blusar med lite spetsinslag i - en i vitt och en i korallrosa.
 Jag avskyr att ha mycket kläder på mej varma sommardagar men behöver ändå skydda huden mot solen emellanåt och de här blusarna är perfekt att ha då :-)



8 kommentarer:

  1. di sir jättesnygga å sköna ut! :)

    SvaraRadera
  2. Di ser bra ut :) ska bli kul o se hur de ser ut på :)

    SvaraRadera
  3. Jättefina! Nu ska jag ta fram min Elloskatalog ;) / Ulrika

    SvaraRadera
  4. Ser så somriga o sköna ut :)
    mor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma : Jo de är jättetunna och sköna att ha med bara en topp under :-)

      Radera