måndag 7 april 2014

Utemöblerna på plats

Idag körde vi ut en stund till sommarstället i skärgården och lyfte fram utemöblerna på plats på terassen vid grillstugan. Det är nog första gången som de är framsatta så här tidigt på året. Ifjol var det massor av snö och is överallt vid den här tiden. Vi brukar ha en alldeles för kort vår här hos oss tycker jag men i år hinner man njuta länge av den...hoppas jag iallafall.
Vi har satt en vit täckduk över våra odlingslådor med jordgubbar och örter i för att det lilla som var kvar av allt som fanns skall kunna växa till sig utan att nån äter upp det igen.



Om nån undrar varför jag börjat använda Photostatic appen och lägger ihop flera foton i samma "ram" , så är det för att mitt fotoutrymme här börjar ta slut.Tidigare foton har tagit upp väldigt mycket utrymme eftersom jag laddat upp dem i naturlig storlek.Jag tycker det är så vackert då man kan klicka på dem och få se dem i full storlek men nu måste jag göra så här om jag vill visa några foton alls för utrymmets skull.

2 kommentarer:

  1. Jag får sån längtan ut till skärgården när jag ser på dina bilder, vackert!
    Ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera