tisdag 29 april 2014

Idag har jag...........

........grävt i mina blomrabatter och räfsat gården.Njöt sen av solen en stund på terassen .
På kvällen cyklade jag in till stan med Catha för att se filmen "The other women" med bl.a Cameron Diaz.
 Ela och Sara mötte oss istan och kom med och såg filmen.Det var en jätterolig komedi och vi  fick verkligen skratta :-)
 Höjdpunkten på dagen var ändå när jag ringde och kollade mina labsvar från igår och sköterskan sa att jag har utomordentligt bra värden på allting .Vilken lättnad !!!  I såna här situationer får jag lätt katastroftankar och  tror det värsta om allting , som att proverna skall vara urusla och jag är jättesjuk. Därför var det lika bra att ringa och kolla svaren idag istället för att vänta en vecka tills hälsogranskningen är och få den först då. Nu kan jag i lugn och ro fortsätta att må bra :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar