söndag 1 februari 2015

Tulpaner !

Köpte hem tulpaner igen . De håller inte många dagar men de är så fina att se på och påminner om att våren är på väg.             
Två nätter avklarade nu och en till att jobba , sen är jag ledig igen. Jag gillar mina nattskiften  och klarar bra av dem men nog är man lite råddig och har svårt att ta tag i saker när man vakar. Ofta byter jag och maken av varandra med vaknätter.Nu tex så hade han 5 jobbnätter och när han slutade så började mina 3 nätter. Vi har vant oss vid det men inte är det ju kul alla gånger förståss.
Nu ska jag njuta av tulpanerna innan jobbet kallar :-)


1 kommentar:

  1. Lyfter nog på hatten för alla som har ett skiftesjobb.
    Skulle nog inte själv klara det.
    Ha en bra vecka!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera