torsdag 3 december 2015

Baba De Caracol

Jag har förut skrivit om snigelkrämen som jag har använt HÄR . En underbar kräm som var jättebra för min hud. Jag har också använt en liknande produkt som jag beställde via nätet och som var betydligt billigare, om den sen var bättre eller sämre än den dyra det vet jag inte riktigt. Nu har jag iallafall beställt två nya produkter som jag ska prova och se hur min hud reagerar på dem. Den ena är Baba De Caracols "Day & Night Creme"  och så  Caviar de Esturion som är en ögonkräm. Efter att ha varit sängliggande i feber och med förkylning de senaste dagarna så känns det välbehövligt med lite skönhetsprodukter som kan ge en lystern tillbaka i hyn. Åtminstone kan man ju hoppas ;-) Min hud är väldigt känslig och reagerar snabbt på när det blir torrare luft inomhus vintertid. Huden börjar klia och händerna spricker lätt sönder så det är bra att hitta produkter som passar . Jag får återkomma till senare om produkterna verkar bra eller dåliga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar