tisdag 26 januari 2016

Utvärdering!


Före julen köpte jag dessa två produkter och jag skrev också att jag skulle skriva vad jag tycker om dem när jag använt dem en tid. Snigelkrämen som man kan använda som dag eller nattkräm är jättebra. Den far snabbt in i huden och känns varken kladdig eller gör ansiktet glansigt. Den kommer jag att köpa mera av. 
Ögonkrämen tog jag för mycket av första gången som jag använde den och fick röd hud där jag satt av krämen. Läste på nätet att flera med känslig hud reagerat på den fast den skall vara väldigt mild och att det behövs bara pyttelitet  av den per gång. Vågade mej på att försöka igen och satte bara en liiiten droppe under båda ögonen och då reagerade jag inte. Kommer knappast att köpa den igen för jag tycker inte att den ger den känsla jag vill ha när jag vaknar med trötta ögon på morgonen och vill känna mej piggare ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar