måndag 1 februari 2016

Vår i luften !

Idag känns det verkligen som om det är vår i luften . Tog en långpromenad med Anders och Lady och det var så skönt när solen börjat värma och fåglarna kvittrade. När vi kom hem gick jag ut till inglasade terassen där det var 25 grader varmt i solen :-) Jag fick bråttom att röja undan där så jag får börja gå ut och dricka mitt eftermiddagskaffe där när vädret tillåter.
 Igår tog jag ner julgardinerna i nedre våningen och bytte till blått tema. På kvällen satte jag mej ner vid datorn och gick igenom Korpikangas frö sortiment på nätet (avviker lite från katalogen har jag märkt) . Fick beställningen gjord så nu är det bara att vänta på fröpaketet och sen börja så. Jag drömmer om ett växthus ute vid skären.Vill gärna ha ett tillräckligt stort så man kan odla allt man behöver där. Blir knappast av ännu i sommar men drömma får man ju :-)

Frökatalog och trädgårdsinspiration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar