söndag 5 april 2020

Helgjobb!

Söndagkväll och jag väntar på att Robinsson skall börja i tv:n. Jag har jobbat hela helgen och har ännu tre skiften innan jag har tre dagar påskledigt. Ibland är det nästan lättare de dagar jag jobbar för då  känns livet lite mer normalt..... än när jag är ledig och ensam hemma med Lady. Hoppas ju denna corona skall försvinna snabbt så livet får återgå till det normala och maken får flytta hem igen. Nå inte går det ju nån nöd på mej så jag skall inte klaga.
I fredags sken solen och det var vitt och ljust ute. På kvällen gick jag över till dottern med familj och fick premiärbasta i deras nya bastu. Den var varm och skön och mysig, precis som en bastu skall vara 😍
Trevlig kväll allihopa !




Fredagkväll på väg till dotterns hus.



Bastubad !

En hel del snö har det kommit hos oss.

2 kommentarer:

  1. Här finns inga bastu, enda ställe jag kan basta är i simhallen, jättetråkigt!
    Trevlig vecka för dig!

    SvaraRadera
  2. Vilken mängd av snö, de vill vi inta ha nu mer i år!
    Ha de så bra!
    Kram, Monica

    SvaraRadera