lördag 17 mars 2012

En ny favorit :-)

Igår fick jag paketet från Dermosil med produkterna som jag hade beställt därifrån. En nyhet som jag inte kunde motstå att beställa denna gång var "Body sugar scrub vanilla".Jag använder ofta peelingar av olika slag när jag badar bastu och jag sen brukar jag avsluta med att smörja in mej med bastuhonung som gör huden  mjuk. Dermosils nya sockerpeeling med vaniljdoft var så härlig. Den doftar ljuvligt och huden blev så mjuk och len , så någon bastuhonung behövs inte om man använder den här. Helt klart en ny favorit för mej :-) 


Sockerpeeling vanilj.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag såg att du vid något tillfälle har skrivit om Buzzador på din blogg. Jag studerar marknadsföring och skriver ett examensarbete om buzz marknadsföring. Till detta vill jag gärna komma i kontakt med buzzadorer och höra om deras åsikter och erfarenheter om att buzza.

    Jag skulle därför uppskatta om du ville ta dig tid att svara på en enkät som finns på http://www.webropolsurveys.com/S/67675E2EE3E5ABC3.par

    Tack!
    Kenneth

    SvaraRadera
  2. Hej Kenneth! Javisst ska jag försöka svara på frågorna :-)

    SvaraRadera