torsdag 22 mars 2012

Varit ledig idag.



 Igår gick och lade mej vid midnatt och sov till tio idag  :-) Utvilad och pigg fixade jag en god frukost av kokat ägg, avokado och tomat till mej . Efter många dagars jobbande finns oftast en stor tvätthög som behöver tvättas,så också idag ;-) Jag har hunnit njuta av solen ute i trädgårdsgungan mellan städ och tvätt uppgifterna. 
På kvällen for vi till GW gallerian där Cubus och Dressman öppnade idag. Där var alltför mycket folk för att man alls skulle kunna se på nå kläder...vilket vi borde ha förstått ;-)
Efteråt hann jag med ett 30 minuters gå-jogga pass på löpmattan. Jag har varit aktiv att gå/springa varje vecka.Det brukar bli ca 5 ggr / vecka ett 20-40 minuters pass.Jag tycker att det är lättare att springa på förmiddagen än på kvällen.På kvällen känner jag mej alltid tyngre i kroppen.
 Vikten går långsamt ner . 4 kg sen nyår har försvunnit. 6 kg kvar tills jag är nöjd ! Jag har de senaste veckorna ätit mera bröd igen och det märks genast viktminskningen stannar upp då :-(   Får skärpa mej på den punkten !!!


Så snabbt gick min lediga dag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar