tisdag 6 mars 2012

Ledig dag och ute på isen igen :-)

Jag och Lady på isen vid Vasklot

 Idag vaknade jag med världens huvudvärk som aldrig tänkte ge med sig.Så typiskt att efter fem dagars jobbande få förstört sin enda lediga dag med att ha ont :-(  Jag blev kanske förgiftad av all örtte som jag drack framför tv:n igår...eller så har jag fått för mycket frisk luft ;-) 
På eftermiddagen for vi och hämtade Daniela som kom med oss ut på isen en stund och njöt av solskenet.Vissa av oss promenerade på isen och vissa pilkade...Daniela hann med båda två :-) På isen märkte jag inte av huvudvärken mera och när vi kom hem var den helt försvunnen ? Skönt var det iallafall att komma sig ut fast det tog emot lite först när huvudet strejka ;-)


Nån har fått upp en fisk :-) Gissa vem ?


Lady är nyfiken !




2 kommentarer: