torsdag 15 mars 2012

Fullt upp....

Denna vecka har jag haft ovanligt mycket program mellan nattvakandet och sovandet. I måndags var jag på lunch med en väninna som jag inte träffat sen i somras.Vi åt gott på Amarillo och hade det trevligt :-)
 Igår kom en annan väninna och hälsade på en stund innan jag skulle iväg till nattskiftet och idag hade jag min svägerska på besök . Så roligt att träffas och prata :-) 
Nu kommer jag just hem från ett biobesök med 4 andra "biotokiga" tjejer ;-)  
Vi var och såg "This means war" , som handlade om två män som båda blev förälskad i samma kvinna. 
Hehe....de andra 4 tjejerna gillade den ena killen bättre...så jag fick tycka bäst om den andra killen själv ;-)  En bra film tyckte jag . Lite mer action än vad de "traditionella romantiska komedierna" som vi brukar se har ...och inte riktigt samma humor...men den var bra :-)


THIS MEANS WAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar