torsdag 28 mars 2013

Buzzador - Oral-B Pro-Expert - utvärdering

Oral-B Pro-Expert tandkräm
För en tid sen fick jag hem detta paket från Buzzador med tandkrämstuber att buzza och att prova själv.
Nu ska jag  utvärdera min erfarenhet av denna produkt. Tandborsten är jättebra att borsta med och tandkrämen har god smak. Det kändes  fräscht när man borstat med den och tänderna kändes väldigt rena.Tyvärr klarade jag inte av att använda tandkrämen mer än ca 2 veckor.Min munhåla blev jätte öm och det började värka i tandköttet.Efter några dagars uppehåll så gick det om. Två av dem som jag har buzzat åt har upplevt liknande symptom och fick sluta använda tandkrämen. Jag är känslig och får lätt ilningar av många tandkrämer men denna känsla av smärta i munnen har jag inte upplevt förut.Tyvärr inte en produkt som jag kan använda igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar