onsdag 7 oktober 2009

Dottern är en mästerkock :-)

















Jobbade till klockan 19 idag. Då jag kom hem väntade en överraskning... dottern hade lagat sin specialare åt oss. En utsökt måltid. Färsk pasta med hela stekta champinjoner , feta ost , marinerade räkor och avokado med dressing i blandat . Min dotter som jag inte visste att kunde laga mat har på senaste tid blivit en mästerkock. I vår familj är det männena som mest gillat att kocka. Alla tre är så duktiga och de tycker om att stå i köket. De som jag menar är maken, sonen och dotterns pojkvän. Jag lagar också mat men äter hellre det som andra lagat ;-) Min kära dotter har inte varit så intresserad av matlagning förut men nu har hon börjat laga mat och det är de mest otroliga rätter som tillreds. Så gulleungen min ...jag ber så mycket om ursäkt för att jag sagt att du inte kan laga mat FÖR DET KAN DU :-) Kanske det blir nåt gott imorgon också ;-)

1 kommentar:

  1. Ja nog e ja dukti nog!! :D ;) Väntar på att du står för super god grekisk middag ännu;)

    SvaraRadera