onsdag 14 oktober 2009

Många tankar i mitt huvud....



Nu har jag vakat mina fyra nätter och skall komma in i normal rytm igen. Inte det lättaste det inte! Har så mycket tankar i mitt huvud. Sen jag var liten så har jag velat ha en hund. I vuxen ålder tog vi Mimmi (vår dvärgkanin ) till oss och hon var mitt första djur. Som jag har älskat henne.....och nu finns hon inte mera. För flera år sen kolla jag upp Bichon havanais hundarna och såg dem som ett möjligt alternativ till vårt hus ifall vi nångång skulle skaffa hund.Nu verkar det som om den stunden har kommit. I början av november föds valpar som vi skall fara och titta på. Kanske en av dom blir våran första hund? Spännande!!! Jag tänker, funderar och drömmer hund just nu. Vet ju ingenting om dom!!! Ska vi klara av att ha hund? Jag är en kärleksfylld människa som behöver nån att slösa mina ömma känslor på nu när barnena blivit stora och har sitt eget liv. Maken behöver mej inte varje sekund så nog skulle det va bra med en hund..eller????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar