söndag 18 oktober 2009

Mitt i natten....


Underbara helg! Kan inte förmå mej att krypa ner i sängen...än!!! Vi har firat makens födelsedag med kaffe och dopp (köpta i butiken) och en hemlagad pannpizza...som var jättegod :-) Våra respektive föräldrar var här....inget stort kalas alltså .Han fyller egentligen inte idag men idag var vi alla lediga och då blev det bara så att vi fira nu! Så är det att jobba skiftesjobb!!!!
Efter att gästerna åkt hem till sig så såg vi på film...House of wax , med bla Paris Hilton. Usch !!! En "titta i taket" mellan varvena film. Varför ens se på sånt? Måste ju varva ner mej med lite trevliga saker på datorn nu före jag lägger mej så jag inte drömmer mardrömmar.
Maken och dottern kröp till sängs för en stund sen. De ska upp tidigt för att åka och fiska!!!! Efter fiskandet lär det bli räkhamburgare vid Bernys ;-) Jag ska jobba.....men inte förrän 14.30 så jag har SOVMORGON ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar