tisdag 16 februari 2016

Bastu !!!

Efter att ha skottat snö ikväll så tänkte jag att det skulle passa bra med bastubad. Städade undan i badrummet och plockade bort saker från bastun som jag tydligen satt in dit i julas!!!  Jag som alltid brukar bada bastu minst en gång i veckan har inte badat bastu sen dan före julafton !!! Jag vet inte riktigt vad som har hänt? Är jag så upptagen med annat att jag glömt bastubadandet? Jag älskar att sitta i bastun och fundera -analysera  mej själv och livet runtomkring. När barnen var små satt de ofta med mej och diskuterade. Bastun är en bra plats för tankar och funderingar. Maken gillar inte att bada bastu men kommer med en stund ibland när han känner för det. Ikväll har jag bastat länge och peelat mej , gjort lerinpackningar och ansiktsmasker. Efter bastun smorde jag in mej med en lotion från Victoria´s Secret`. Nu känner jag mej så mjuk och väldoftande. Jag måste verkligen börja komma ihåg att bada bastu.....


Här är kvällens skönhetsprodukter :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar