lördag 27 februari 2016

Ledig helg !


Efter att ha jobbat en vecka i sträck har jag nu ledig helg. Jag slutade vaka igår morse och efter att ha umgåtts med dottern och barnbarnet på dagen så började jag städa. Jag vill ha ordning och reda runtomkring mej men då man har en familj som inte riktigt är likasinnade så smittar råddigheten av sig och man blir själv lite lat ;-)
 Igår fick jag iallafall en hel del gjort här hemma och det känns riktigt bra. Gardinerna borde jag byta i sovrummet för nu har ljuset börja störa då man ska sova efter nattvaket. Mörkläggningsgardinerna är enfärgat beiga så de är inte direkt snygga men de fyller sin funktion. Löpbandet hann jag med också och sen blev det bastubad :-) 
Idag kommer familjen hit på taco/tortilla middag före Melodifestivalen i tv. Det är ett program som inte missas i detta hus.
Hämtade just ut ett paket från Siwa som jag beställt från Ellos. En blå , lätt, mjuk och otroligt skön tunika. De har börjat sälja skönhetsprodukter där nu också och de hade erbjudande på hårvårdsprodukter från John Frieda som jag beställde av. Blir intressant att se hur de fungerar i mitt hår.

Tunikan och hårvårdsprodukterna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar