söndag 28 februari 2016

Mörkläggningsgardinerna på plats.

Inga mönster alls bara vitt och beige i sovrummet nu. Nuförtiden kan man köpa
 jättefina mörkläggningsgardiner men då jag köpte dessa så fanns det inte så mycket
 att välja mellan men de mörklägger jättebra. Vakade må-fre och de dagar som
 solen tittade fram var det jättesvårt att sova då det var så ljust. Nattetid måste
 jag ha en nattlampa på någonstans så jag kan urskilja saker om jag vaknar , det får
 aldrig vara kolmörkt.Dagtid är det ändå rätt svårt att sova om man har dagsljus
 i rummet. Drar man för dessa gardiner så blir det perfekt ljus att sova i. 
 Ikväll är det makens tur att fara i nattjobb så imorgon ska han få sova i ett
 mörkt sovrum :-)  Jag ska passa på att se en film (som han inte bryr sig i att se)
 och mysa med Lady. 
Ha en fin söndagskväll allihopa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar