tisdag 31 januari 2017

Ny resebur åt Lady !

I söndags beställde jag en ny resebur åt Lady från petnap.fi . Vi har två stycken från förut, en i skären och en hemma men de börjar bli lite nötta. Jag ville ha en bur som är en storlek mindre och är lättare att hantera tex då man reser. Lady är lika liten som en stor katt och hon rymdes jättebra i den nya buren också. Sommartid gillar hon att ligga ute i buren då vi är i skären och kolla in vad alla har för sig. Det är tryggt att ligga där tycker hon och så är hon skyddad för myggorna. Hemma går hon och lägger sig i buren då hon vill vara i fred och sova, annars är det soffan eller min säng som gäller ;-)
Jag har inte beställt nåt från Petnap förut men blev positivt överraskad då jag beställde i söndags och paketet kom redan idag, så inte ens två dygn tog det att få hem beställningen. Buren är stadig och fin och priset var förmånligt,så jag är jättenöjd :-)


Den nya lila buren och den gamla lite större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar