fredag 4 september 2009

Fredag och jobb

Mitt morgonhumör är normalt uselt men idag var det mer än så.....Stackars maken som fick en mängd struntprat över sig innan jag for iväg till jobbet. Humöret ljusna när jag hade varit på jobb en stund. Tänk vad en del människor kan ha förmåga att lysa upp ens tillvaro så humöret ändras helt ;-) Lite av mina mörka tankar har skingrats idag men saknaden sitter ju kvar där inne ändå. Jag är ju inte ensam i världen med att känna sorg ...men detta är MIN sorg och den berör ju mej....men jag är tapper och kämpar mej upp till ytan igen :-)
Imorgon är det tidig väckning och sen jobb igen. På kvällen blir det 2*50 års fest. Det blir intressant. Maken jobbar nattskifte hela helgen så för vår del blir det ingen lång stund att festa. Bra att komma ut och träffa lite folk iallafall :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar