söndag 6 september 2009

Söndag morgon

Nyligen uppstigen med kaffe i hand ska jag skriva ner några rader här igen. Fredag kväll såg jag och båda barnena (för ovanlighetens skull, eftersom den äldre flyttat hemifrån) på film. "Män som hatar kvinnor" hette filmen och den var bra men ganska otäck .Inte min typ av film direkt. Jag gillar roliga komedier, kärleksdraman osv. Jag blev tvungen att läsa några rader i Martina Haags bok innan jag la mej för att kunna somna efteråt. maken jobbar natt hela helgen så det var tomt på andra sidan i min säng.
Igår jobbade jag morgontur . På kvällen for vi på 100 års fest ( 50+50) Jag hade tänkt åka hem samtidigt som maken for iväg till jobbet men stannade kvar då värdinnan bad så snällt att jag skulle stanna ;-) Det var en roligt fest med många glada människor. Kul att skingra ens egna tankar lite igen . Gick hem vid 23.30 tiden. Såg lite av en film med dottern som var hemma och hade haft en lång tråkig kväll......men sen lockade sängen ....trött!!!!
Så nu är jag då här....framför datorn med mitt morgonkaffe. En ny dag har börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar